www.hohojojososo.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الموضه والشهره وعالم الجماال lovejojo**lovehoho

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اغاني حماده هلال

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قلوب المجروحين

قلوب المجروحين

اغاني حماده هلال Empty
مُساهمةموضوع: اغاني حماده هلال   اغاني حماده هلال Emptyالثلاثاء فبراير 10, 2009 1:08 am

لما بتلمسني
لما بتلمسنى بتحسسنى ان انا فى ايديا العالم كله ناقصنى .. واما بتتكلم انا بتعلم احب الناس واطمن طول مانت حاسسنى وبحس معاك ان انا فى السما مش فى الدنيا .. وان انت ملاك ومعاك
السنة بتوفت ثانية عيشنى بهواك لازم اعيش معاك انا عايزك تقرب ليا وتبص فى عنيا نستنى اللى فات شوفت معاك حاجات مشوفتهاش غير وانت واقف بين ايديا مهما حلمت بيك واتخيلت فيك الحب دا كله هيبقى قلبل عليك نفسى افرح معاك واتهنى فى هواك وحياتك تاخدنى فى حضنك وتقربنى ليك

محدش بينفع حد

محدش بينفع حد محدش خايف على حد .. كل الناس عيزة تاخد وماحدش بيدى لحد مفيش حد قلبه عليك مفيش حد حاسس بيك .. واللى بيحبك قدامك من وراك بيجرح فيك واحد
ورا واحد بيبان واللى مبيخونش بيتخان ليه بقى كله خايف من كله وماحدش حاسس بامان الناس كلها جاية عليك واللى تقف جمبه بيأذيك واللى تعيشلخه وبتخلصله بيخلص بايده عليك اللى تعيشله عشان تديله طلعوا بياخدوا مبيدوش .. واللى بيايدك بتعليه لما عليوا اتقلبوا وحوش واللى فى حضنك بتطمنهم وهما فى حضنك جرحوك .. واللى على نفسك مآمنهم اكتر ناس هما اللى باعوك شايل فى قلبى جراح تكفى الكون دا كله واللى حصلى مفيش واحد فى الكون حصله لو حد حس بجرح قلبى ماكنش عاش معرفش ليه الكل متفقينن عليا مبقتش مستحمل من الجرح اللى فيا انا نفسى اعيش الدنا اصلى معشتهاش عمال اقابل طول مانا عايش واتجرح واتخان من ناس من كتر الجرح بقيت عايش اسم وصورة وصوت وخلاص حتى لما بغمض عينى بحلم برضو ان انا مجروخ .. امتى هتخلص دمعة عينى ماكله بيخلص ويروح

مستني ايه

مستنى ايه مش برضو شايف ولا انا مش باين عليا .. مستنى ايه ولا انت لازم تبكى قدامك عنيا احضنى اكتر من كدا طمنى ليه من اد ايه غايب وانا محتاج اليك عوضنى عن كل اللى فات انا شوفت فى بعادك حاجات انا كان فاضلى ساعات واموت من الخوف عليك من اد ايه وبقول دى هانت بكرة راجهع تانى ليا .. يوم بعد يوم وانا فى غيابك نفسى تيجى اللحظة دية

ناس عيشتها ارتاحت

يا ليل يا عينى ياا ليلى يا ليلى ياااااا ليل .. يا ليل يا عين يااااا عين ناس عيشتها ارتاحت وناس ريحتها فاحت .. وناس بانت وعلت وناس فى الزحمة تاهت ناس بتسهر كل يوم وناس تقضى عشاها نوم .. وناس بتطلع فى العلالى وناس بتطلع من الهدوم ناس طايرة فوق البساط وناس عايشه حياتها اقساط .. وناس لابسة حرير فى حرير وناس نايمة على البلاط انا لا عايز ولا براح انا عايز اقف فى طابور مرتاح .. واجيبلى عيشى واروح بيتى وانام وانا ضميرى مرتاح لا عايز اشربها معدنية كفاية عليا من الحنفية .. يا خوفى ليقطعوها عليا وافضل انادى واقول يا ميييية

واقع في شبكتك

واقع فى شبكتك وبخطط وبتكتك مستنى اللحظة اللى الاقينى شبكتك دا انا قلبى اتكسر واتبعتر واتفكك وبشوفك جاية فبسوء فيها واتلكك وفى عز الحر .. بردان اوى وبتكتك دا انا راضى بالمر بس الاقينى ملكتك .. خدى بالك لاء دا انا ممكن اتنك بعدها مش هخلص من وشك ولا زنك وهتعملى ايه فى واحد قلبه مهنج جتته هتنحس وكانه متبنج غير كدا يا هطق يا انا هتجنن منك مانا ايدى فى الشق بتلاعبينى باينك .. ليل ليل يا عين انا شاب رجولة واقف سبع فى ضهرك راضى اموت بسهولة بس احوش مهرك دا انا اهد الدنيا اصلى جرئ من يومى وعشانك اضيع وابيع ان شاء الله هدومى اصدك ايه طب ماتيلا نقضيها ليقولوا كان شاب وبسببك راح فيها ماتجربى مرة وتقولى اللى نفسك الافترا مش حلو اتكسفى على نفسك ليه كدا معرفش مقلوب حتة قلبة والليلة مش قفش وبجد مش طالبة .. لو مين قدامى قلبىك عمرى ما ابيعه وبجد بجد جاهز من مجااميعه

عدل سابقا من قبل قلوب المجروحين في الثلاثاء فبراير 10, 2009 1:20 am عدل 1 مرات (السبب : وجود اغلاط)
http://www.amjlove.alafdal.net
زائر
زائر

اغاني حماده هلال Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغاني حماده هلال   اغاني حماده هلال Emptyالأحد فبراير 15, 2009 2:25 am

الله يخليك على الاغاني مرسي كتير
تقبل مروري
قلوب المجروحين

قلوب المجروحين

اغاني حماده هلال Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغاني حماده هلال   اغاني حماده هلال Emptyالأحد فبراير 15, 2009 11:57 am

ويخليك يارب
ومريس على لامرور الحلو
ابو حنين
مشرف\ة علبة الدردشه
ابو حنين

اغاني حماده هلال Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغاني حماده هلال   اغاني حماده هلال Emptyالإثنين فبراير 16, 2009 2:37 pm

مشكور خي على اغاني
قلوب المجروحين

قلوب المجروحين

اغاني حماده هلال Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغاني حماده هلال   اغاني حماده هلال Emptyالإثنين فبراير 16, 2009 2:44 pm

مرسي على المرور الحلو
love jojo
المدير العام
love jojo

اغاني حماده هلال Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغاني حماده هلال   اغاني حماده هلال Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 8:43 am

مشكوووووووور على الاغاني
تقبل مروري
قلوب المجروحين

قلوب المجروحين

اغاني حماده هلال Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغاني حماده هلال   اغاني حماده هلال Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 1:52 pm

مشكوره على المرور

اغاني حماده هلال
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-